Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Methodology of Writing the MA Thesis

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: FAM1SE05
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Methodology of Writing the MA Thesis
Jednostka: Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Skrócony opis:

The main aim of this course is to provide students with the main rules for writing a master thesis in economics. Special emphasis will be placed on formulating a research question, formulating and testing theses and hypotheses as well as on the essence of copyright law and the rules for the proper use of the work of others.

Pełny opis:

The main aim of this course is to provide students with the main rules for writing a master thesis in economics. Special emphasis will be placed on formulating a research question, formulating and testing theses and hypotheses as well as on the essence of copyright law and the rules for the proper use of the work of others.

Literatura:

1. BAILEY, Stephen (2011) Academic Writing for International Students of Business, New York: Routledge, , 336 p., ISBN-10: 0415564719, ISBN-13: 978-0415564717. 2. BUI, Yvonne N. (2009) How to Write a Master s Thesis, Thousand Oaks: Sage Publications, 320 p., ISBN-10: 1412957109, ISBN-13: 978-1412957106. 3. SAUNDERS, Mark N.K., THORNHILL, Adrian, LEWIS, Philip (2009) Research Methods for Business Students, 5th ed., New York: Prentice Hall, 656 p., ISBN-10: 0273716867, ISBN-13: 978-0273716860.

1. BEHRENS. Laurence, ROSEN, Leonard (2011) A Sequence for Academic Writing, 5th ed., New York: Longman, 384 p., ISBN-10: 0205172881, ISBN-13: 978-0205172887. 2. BRYMAN, Alan (2012) Social Research Methods, 4th ed., New York: Oxford University Press, 840 p., ISBN-10: 0199588058, ISBN-13: 978-0199588053. 3. DOLLAHITE, Nancy E., HAUN, Julie (2011) Sourcework: Academic Writing from Sources, 2nd ed., Boston: Heinle ELT, 240 p., ISBN-10: 1111352097, ISBN-13: 978-1111352097. 4. CLINES, Raymond H., COBB, Elizabeth R. (2011) Research Writing Simplified: A Documentation Guide, 7th ed., New York: Longman/Pearson, 96 p., ISBN-10: 0205236405, ISBN-13: 978-0205236404. 5. GLATTHORN, Allan, JOYNER, Randy L. (2005) Writing the Winning Thesis or Dissertation: A Step-by-Step Guide, 2nd ed., Tousand Oaks: Corvin Press, A Sage Publishing Company, 288 p., ISBN-10: 076193961X, ISBN-13: 978-0761939610. 6. GRAFF, Gerald, BIRKENSTEIN, Cathy (2009) They Say, I Say: The Moves That Matter in Academic Writing, 2nd ed., New York: W. W. Norton & Company, 245 p., ISBN-10: 039393361X, ISBN-13: 978-0393933611. 7. HART, Christopher, (2005) Doing Your Masters Dissertation (Essential Study Skills series), Thousand Oaks: Sage Publications, 496 p., ISBN-10: 0761942173, ISBN-13: 978-0761942177. 8. LIPSON, Charles (2011) Cite Right, Second Edition: A Quick Guide to Citation Styles-MLA, APA, Chicago, the Sciences, Professions, and More (Chicago Guides to Writing, Editing, and Publishing), 2nd ed., Chicago-London: University Of Chicago Press, 224 p., ISBN-10: 0226484645, ISBN-13: 978-0226484648. 9. LYNCH, Peter K.,WELCH, Ryan C. (2014) Action Research From Concept to Presentation: A Practical Handbook to Writing Your Master s Thesis, Bloomington: Author House, 438 p., ISBN-10: 1496920120, ISBN-13: 978-149692012. 10. OGDEN , Evelyn Hunt (2007) Complete Your Dissertation or Thesis in Two Semesters, 3rd ed., Lanham: Rowman & Littlefield Publisher, 144 p., ISBN-10: 0742552896, ISBN-13: 978-0742552890. 11. SOLES, Derek (2009) The Essentials of Academic Writing, 2nd ed., Boston: Wadsworth Publishing, 456 p., ISBN-10: 0547181337, ISBN-13: 978-0205 47181332. 12. WILHOIT, Stephen (2011) A Brief Guide to Writing from Readings, 6th ed., New York: Longman, 336 p., ISBN-10: 0205245749,ISBN-13: 978-0205245741.

Power Proint presentations, scientific articles.

Metody i kryteria oceniania:

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2016-10-01 - 2017-02-15
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Migdał
Prowadzący grup: Anna Migdał
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
ul. Stokłosy 3
02-787 Warszawa
tel: +48 22 45 72 300 https://vistula.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0-7 (2022-11-16)