Practical English - Reading & Writing 2
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PAB2NP18PA-L18 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Practical English - Reading & Writing 2 |
Jednostka: | Akademia Finansów i Biznesu Vistula |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Rozwijanie umiejętności pisania wybranych form wypowiedzi pisemnej na poziomie akademickim |
Pełny opis: |
Rozwijanie umiejętności pisania wybranych form wypowiedzi pisemnej na poziomie akademickim |
Literatura: |
Lektury: • F. S. Fitzgerald: The Great Gatsby • V. Woolf: Mrs Dalloway • G. Orwell: 1984 Wybrane fragmenty z następujących pozycji: • Academic Writing: from paragraph to essay by Dorothy E Zemach, Lisa A Rumisek, Macmillan, 2003. • Successful Writing Proficiency by Virginia Evans, Express Publishing, 2002. • Writing. Academic English by Alice Oshima and Ann Hogue, Longman, 1999. • Academic Writing Course by R. R. Jordan, Longman, 2003 Podręczniki uzupełniające: Advanced Written English, Robin MacPherson Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007 Openings. Language Through Literature. An Activities Book, Brian Tomlinson. Penguin. London 1986. Advanced Vocabulary and Idiom, B.J. Thomas. Longman. Harlow 1989. Writing. A Guide for Students, Michael Newby. Cambridge University Press. Cambridge 1989. Writing. Upper Intermediate, Rob Nolasco. OUP. Oxford 1987. The Written Word. A Course in Controlled Composition, Tom McArthur. OUP. Oxford 1984. Penguin Advanced Writing Skills, James O’Driscoll. Pengin Books. Middlesex 1984. Practise Jour Conjunctions and Linkers, Donald Adamson. Longman. Burnt Mill 1995. Chapter and Verse. An Interactive Approach to Literature, John McRae & Luisa Pantaleoni. OUP. Oxford 1990. More Words You Need. B Rudzka, et. All, Macmillan. London 1985. |
Efekty uczenia się: |
K_W10 posiada wiedzę niezbędną do posługiwania się współczesnym językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie C1 K_U03 potrafi spójnie i logicznie argumentować powołując się na opinie innych, polemizować z argumentami innych i formułować wnioski K_U05 stosuje zróżnicowane formy gramatyczne oraz dość szeroki zakres słownictwa w języku angielskim w mowie i piśmie K_U08 tworzy krótkie wypowiedzi pisemne o charakterze akademickim w języku angielskim K_K02 dostrzega potrzebę ciągłego dokształcania się i podnoszenia kompetencji zawodowych, zwłaszcza przed poprawianie biegłości językowej, potrafi wyznaczać kierunki własnego rozwoju K_K05 potrafi pracować w zespole i przyjmować w nim różne role; posiada dość szeroki zakres zdolności organizacyjnych |
Metody i kryteria oceniania: |
20% - obecność i aktywny udział w zajęciach 30% - testy cząstkowe 20% - prace domowe 30% - egzamin końcowy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-16 - 2018-07-15 |
zobacz plan zajęć |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Sawicka, Maciej Sulmicki | |
Prowadzący grup: | Ewa Sawicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Ćwiczenia - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 |
|
Skrócony opis: |
Rozwijanie umiejętności pisania wybranych form wypowiedzi pisemnej na poziomie akademickim |
|
Pełny opis: |
Rozwijanie umiejętności pisania wybranych form wypowiedzi pisemnej na poziomie akademickim |
|
Literatura: |
Lektury: • F. S. Fitzgerald: The Great Gatsby • V. Woolf: Mrs Dalloway • G. Orwell: 1984 Wybrane fragmenty z następujących pozycji: • Academic Writing: from paragraph to essay by Dorothy E Zemach, Lisa A Rumisek, Macmillan, 2003. • Successful Writing Proficiency by Virginia Evans, Express Publishing, 2002. • Writing. Academic English by Alice Oshima and Ann Hogue, Longman, 1999. • Academic Writing Course by R. R. Jordan, Longman, 2003 Podręczniki uzupełniające: Advanced Written English, Robin MacPherson Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007 Openings. Language Through Literature. An Activities Book, Brian Tomlinson. Penguin. London 1986. Advanced Vocabulary and Idiom, B.J. Thomas. Longman. Harlow 1989. Writing. A Guide for Students, Michael Newby. Cambridge University Press. Cambridge 1989. Writing. Upper Intermediate, Rob Nolasco. OUP. Oxford 1987. The Written Word. A Course in Controlled Composition, Tom McArthur. OUP. Oxford 1984. Penguin Advanced Writing Skills, James O’Driscoll. Pengin Books. Middlesex 1984. Practise Jour Conjunctions and Linkers, Donald Adamson. Longman. Burnt Mill 1995. Chapter and Verse. An Interactive Approach to Literature, John McRae & Luisa Pantaleoni. OUP. Oxford 1990. More Words You Need. B Rudzka, et. All, Macmillan. London 1985. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-16 - 2019-09-30 |
zobacz plan zajęć |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Peter Whiley | |
Prowadzący grup: | Peter Whiley | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Ćwiczenia - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.