Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Pisanie prac naukowych w języku angielskim

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: PHM3NP03
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Pisanie prac naukowych w języku angielskim
Jednostka: Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do pisania prac magisterskich, rozwijanie zdolności pisania w stylu akademickim w jęz. angielskim na poziomie C1 oraz poszerzenie słownictwa. Kurs obejmuje wiadomości nt. struktury pracy, podstawowych elementach stylistycznych, strategiach pisania akademickiego, przegląd głównych technik pisania tekstów akademickich (przegląd stanu badań, esej analityczny, studium porównawcze, studium przypadku, esej argumentacyjny itd.), metodologię analizy krytycznej tekstu literackiego oraz oceny, streszczania i omawiania opracowań krytycznych, jak również opracowanie kwerendy bibliograficznej z wykorzystaniem nowych technologii.

Pełny opis:

Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do pisania prac magisterskich, rozwijanie zdolności pisania w stylu akademickim w jęz. angielskim na poziomie C1 oraz poszerzenie słownictwa. Kurs obejmuje wiadomości nt. struktury pracy, podstawowych elementach stylistycznych, strategiach pisania akademickiego, przegląd głównych technik pisania tekstów akademickich (przegląd stanu badań, esej analityczny, studium porównawcze, studium przypadku, esej argumentacyjny itd.), metodologię analizy krytycznej tekstu literackiego oraz oceny, streszczania i omawiania opracowań krytycznych, jak również opracowanie kwerendy bibliograficznej z wykorzystaniem nowych technologii.

Literatura:

selected passages:

1. John M. Swales and Christine B. Feak, Academic Writing for Graduate Students: Essential Tasks and Skills. Ann Arbor: The University of Michigan Press, 2001.

2. Eric Hayot, The Elements of Academic Style: Writing for Humanities. New York: Columbia University Press, 2014.

selected tasks and passages:

1. Alice Oshima, Ann Hogue, Writing Academic English, 4 ed. White Plains, NY: Pearson Longman, 2006.

2. Martin Hewings, Academic Writing in Context. Birmingham: U of Birmingham Press, 2001.

English-language press articles, scholarly essays, presentations and authorial hand-outs

Efekty uczenia się:

posiada wiedzę niezbędną do posługiwania się współczesnym językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie C1 (K-W10)posiada podstawową wiedzę o metryce, poetyce i topice angielskiego obszaru językowego (K_W17)ma podstawową wiedzę o specyfice przedmiotowej i metodologicznej nauk humanistycznych, którą jest w stanie rozwijać i twórczo stosować w działalności profesjonalnej(K_W01)potrafi spójnie i logicznie argumentować powołując się na opinie innych, polemizować z argumentami innych i formułować wnioski (K_U03)samodzielnie wyszukuje, analizuje, ocenia, selekcjonuje i wykorzystuje informacje z różnych źródeł pisanych i elektronicznych (K_U01)przedstawia ustnie lub na piśmie w języku angielskim złożone problemy badawcze, wykorzystując przy tym różne źródła i powołując się na przeanalizowaną literaturę przedmiotu (K-U02)wykorzystuje funkcje edytora treści do tworzenia spisów treści, odsyłaczy, bibliografii, indeksów itd. (K_U04)stosuje zróżnicowane formy gramatyczne oraz dość szeroki zakres słownictwa w języku angielskim w mowie i piśmie (K_U05)potrafi pracować w zespole i przyjmować w nim różne role posiada dość szeroki zakres zdolności organizacyjnych (U_K05)dostrzega potrzebę ciągłego dokształcania się i podnoszenia kompetencji zawodowych, zwłaszcza przed poprawianie biegłości językowej, potrafi wyznaczać kierunki własnego rozwoju (U_K02)

Metody i kryteria oceniania:

Students write 6 tasks, the final grade will be the average of all grades for every task

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2016-10-01 - 2017-02-15
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Konwersatorium, 20 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Irena Księżopolska
Prowadzący grup: Irena Księżopolska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
ul. Stokłosy 3
02-787 Warszawa
tel: +48 22 45 72 300 https://vistula.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-1 (2023-09-06)