Funkcjonowanie działów recepcji i rezerwacji; Spec.: Hotelarstwo i gastronomia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | TRB3SP005 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Funkcjonowanie działów recepcji i rezerwacji; Spec.: Hotelarstwo i gastronomia |
Jednostka: | Kierunek-TiR |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | specjalnościowy |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Założenia (opisowo): | Podstawy hotelarstwa i gastronomii. Podstawowa wiedza na temat zależności zachodzące w gospodarce turystycznej, lokalne, krajowe i międzynarodowe uwarunkowania działalności zawodowej w turystyce. |
Skrócony opis: |
Przykazania wiedzy organizacji obiektów hotelarskich, w szczególności w zakresie ich znaczenia dla funkcjonowania jednostek i grup społecznych |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przekazania wiedzy z zakresu organizacji i funkcjonowania działów recepcji i rezerwacji w przedsiębiorstwie hotelarskim. |
Literatura: |
1. Cymańska-garbowska B., Witrykus D., Wolak G., "Realizacja usług w recepcji" Część 1 WSiP, Warszawa 2020. 2. Drogoń W., "Obsługa gości w recepcji", WSiP, Warszawa 2013 3. Drogoń W., Granecka-Wrzosek B., "Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarski" cz. 1, WSiP, Warszawa 2019 Literatura uzupełniająca: 1. Błądek Z., (red), "Nowoczesne hotelarstwo od projektowania do wyposażenia", PALLADIUM, Poznań 2013 2. Martin William B. "Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach" Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer, Kraków 2006 3. Prasa specjalistyczna, Internet |
Efekty uczenia się: |
Ma podstawową wiedze na temat organizacji obiektów hotelarskich, w szczególności w zakresie ich znaczenia dla funkcjonowania jednostek i grup społecznych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-18 |
zobacz plan zajęć |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Witold Drogoń | |
Prowadzący grup: | Witold Drogoń | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Ćwiczenia - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-17 |
zobacz plan zajęć |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tatiana Mamatchenko | |
Prowadzący grup: | Tatiana Mamatchenko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Ćwiczenia - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 |
|
Rodzaj przedmiotu: | Funkcjonowanie działów recepcji i rezerwacji |
|
Tryb prowadzenia: | Stacjonarne |
|
Wymagania (lista przedmiotów): | Zaliczenie przedmiotów: Podstawy hotelarstwa i gastronomii |
|
Założenia (lista przedmiotów): | Podstawy hotelarstwa i gastronomii. Podstawowa wiedza na temat zależności zachodzące w gospodarce turystycznej, lokalne, krajowe i międzynarodowe uwarunkowania działalności zawodowej w turystyce. |
|
Skrócony opis: |
Przykazania wiedzy organizacji obiektów hotelarskich, w szczególności w zakresie ich znaczenia dla funkcjonowania jednostek i grup społecznych. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przekazania wiedzy z zakresu organizacji i funkcjonowania działów recepcji i rezerwacji w przedsiębiorstwie hotelarskim. |
|
Literatura: |
1. Cymańska-garbowska B., Witrykus D., Wolak G., "Realizacja usług w recepcji" Część 1 WSiP, Warszawa 2020. 2. Drogoń W., "Obsługa gości w recepcji", WSiP, Warszawa 2013 3. Drogoń W., Granecka-Wrzosek B., "Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarski" cz. 1, WSiP, Warszawa 2019 Literatura uzupełniająca: 1. Błądek Z., (red), "Nowoczesne hotelarstwo od projektowania do wyposażenia", PALLADIUM, Poznań 2013 2. Martin William B. "Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach" Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer, Kraków 2006 3. Prasa specjalistyczna, Internet |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
zobacz plan zajęć |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tatiana Mamatchenko | |
Prowadzący grup: | Tatiana Mamatchenko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Ćwiczenia - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 |
|
Rodzaj przedmiotu: | Funkcjonowanie działów recepcji i rezerwacji |
|
Tryb prowadzenia: | Stacjonarne |
|
Wymagania (lista przedmiotów): | Zaliczenie przedmiotów: Podstawy hotelarstwa i gastronomii |
|
Założenia (lista przedmiotów): | Podstawy hotelarstwa i gastronomii. Podstawowa wiedza na temat zależności zachodzące w gospodarce turystycznej, lokalne, krajowe i międzynarodowe uwarunkowania działalności zawodowej w turystyce. |
|
Skrócony opis: |
Przykazania wiedzy organizacji obiektów hotelarskich, w szczególności w zakresie ich znaczenia dla funkcjonowania jednostek i grup społecznych. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest przekazania wiedzy z zakresu organizacji i funkcjonowania działów recepcji i rezerwacji w przedsiębiorstwie hotelarskim. |
|
Literatura: |
1. Cymańska-garbowska B., Witrykus D., Wolak G., "Realizacja usług w recepcji" Część 1 WSiP, Warszawa 2020. 2. Drogoń W., "Obsługa gości w recepcji", WSiP, Warszawa 2013 3. Drogoń W., Granecka-Wrzosek B., "Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarski" cz. 1, WSiP, Warszawa 2019 Literatura uzupełniająca: 1. Błądek Z., (red), "Nowoczesne hotelarstwo od projektowania do wyposażenia", PALLADIUM, Poznań 2013 2. Martin William B. "Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach" Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer, Kraków 2006 3. Prasa specjalistyczna, Internet |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.