Badania marketingowe w turystyce i rekreacji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | TRM4NP10TR-L19 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Badania marketingowe w turystyce i rekreacji |
Jednostka: | Kierunek-TiR |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-16 - 2019-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Ewa Dziedzic, Dorota Nieroda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Ćwiczenia - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 Wykład - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Dziedzic | |
Prowadzący grup: | Ewa Dziedzic | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Ćwiczenia - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 Wykład - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 |
|
Rodzaj przedmiotu: | kierunkowy |
|
Tryb prowadzenia: | tradycyjny i częściowo e-learnig |
|
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu Uzyskanie wiedzy o zastosowaniu badań marketingowych w zarzadzaniu przedsięwzięciami turystycznymi i rekreacyjnymi Nabycie umiejętności związanych z wykorzystaniem badań marketingowych w zarządzaniu przedsięwzięciami turystycznymi |
|
Pełny opis: |
Pojęcie i zakres badań marketingowych Techniki badań marketingowych, dane pierwotne i wtórne i ich źródła. Ocena potencjału i charakterystyka rynku, segmentacja. Badanie konkurentów. Ocena jakości usług i satysfakcji nabywców. Wybór lokalizacji. Ustalanie cen. Badanie i ocena wizerunku. Przygotowanie i ocena skuteczności działań promocyjnych. Przygotowanie koncepcji badania SIWZ/brief, współpraca z agencjami badawczymi. |
|
Literatura: |
Badania konsumentów usług turystycznych w regionach, POT, Warszawa 2015 Literatura uzupełniająca: Z. Kędzior, K. Korcz, Badania marketingowe w praktyce, PWE Warszawa 1996 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-20 - 2021-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
Wykład, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Teresa Skalska | |
Prowadzący grup: | Ewa Dziedzic, Teresa Skalska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Ćwiczenia - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 Wykład - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.