Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Sales Management; SPEC.: Marketing and Sales

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: MNB5SE004MN
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Sales Management; SPEC.: Marketing and Sales
Jednostka: Kierunek-Zarządzanie
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

specjalnościowy

Założenia (opisowo):

(tylko po angielsku) Passing items:

1 / Marketing

2 / Basics of management

The aim of the course is to equip the graduate with the latest knowledge, and proven marketing and sales skills. During the classes, students will learn about:

1. The scope of the decision of the sales manager

2. Organisation of the sales department in the enterprise

3. Employment and the training of sellers

4. Organisation of the work of sellers

5. Training of sellers

6. Motivating sellers

7. Sales department plan

8. Analysis and control of sales department effectiveness

9. Customer Service activities

10. Sales promotion - an instrument supporting the work of sellers.


Skrócony opis: (tylko po angielsku)

The aim of the course is to teach students how to organize sales in business, how to negotiate delivery terms, prices and how to analyze business environment. How to use marketing tools to gain competitive advantage in business

Pełny opis: (tylko po angielsku)

1. What is sales management? 2h

2. Types of marketing:. 4h

3. The role of persons / departments supporting sales: trade marketing.3h

4. Types of distribution.Definitions and examples.3h

5. Distribution in FMCG (terms of modern and traditional trade). 3h

6. Planning of commercial activities: 4P, the issue of prioritization, types and types of promotion in trade. 3h

7. How to be visible in the store? Sales support materials - POS.3h materials

8. Promotional calendar. 3h

9. Building a promotional campaign: reach, promotion mechanism, supporting materials planning, costs. 3h

10. Finance in sales management. 3h

methods:

Project, discussion, case study, problem solving method, independent development of sales issues

Literatura: (tylko po angielsku)

Hair, J., Anderson, R., Mehta, R. and Babin, B. (2008) Sales Management:

Building Customer Relationships and Partnerships. 1st Ed. Cengage Learning.

Jobber, D. and Lancaster, G. (2015) Selling and Sales Management.

Harlow: Pearson

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

The student will be able to apply selected management methods and techniques, in order to sell property, to satisfy customers at profit.

Also will have advanced knowledge in economic Sciences, in particular Economics, Finance and management and their place in the system, which will help to gain competitive advantage, to use marketing properly and to evaluate efforts of selling staff

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Presentations, discussions, written test

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-18
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Adam Marszewski
Prowadzący grup: Adam Marszewski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Konwersatorium - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Adam Marszewski
Prowadzący grup: Adam Marszewski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Konwersatorium - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Daniel Omotosho
Prowadzący grup: Daniel Omotosho
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Konwersatorium - Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
ul. Stokłosy 3
02-787 Warszawa
tel: +48 22 45 72 300 https://vistula.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-1 (2023-09-06)