Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe [S-MNB5NP001] Semestr zimowy 2017/2018
Seminarium, grupa nr 13

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe [S-MNB5NP001]
Zajęcia: Semestr zimowy 2017/2018 [2017Z] (zakończony)
Seminarium [S], grupa nr 13 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: 5
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Artur Kwasek
Zakres tematów:

1. Analiza dwóch rodzajów projektów informatycznych w kontekście klasycznej i macierzowej metody zarządzania projektami IT

2. Analiza ewolucji i kierunki dalszego rozwoju urządzeń przenośnych i systemów komunikacji mobilnej w Polsce.

3. Analiza hurtowni danych na przykładzie projektu w Głównym Urzędzie Statystycznym.

4. Analiza możliwości wykorzystania strony internetowej i mediów społecznościowych jako optymalnego modelu sprzedaży w internacie.

5. Analiza możliwości zastosowania współczesnych systemów wspomagania zarządzania w małych i średnich organizacjach.

6. Analiza otoczenia mikro i makro ekonomicznego dla serwisu sprzedaży e-booków

7. Analiza rynku usług świadczonych w modelu Cloud Computing

8. Analiza Social media i strony internetowej jako optymalnego modelem sprzedaży internetowej

9. Analiza wykorzystania technologii informatycznych, w tym aplikacji Microsoft

10. Analiza zagrożeń i bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych na przykładzie firmy ………. .

11. Badanie dostępności otwartego oprogramowania do zarządzania projektami IT.

12. Funkcjonalność systemów CRM w branży farmaceutycznej na przykładzie firmy …. ..

13. Miejsce marketingu internetowego w strategii i funkcjonowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w okresie dekoniunktury.

14. Perspektywy optymalizacji systemu in¬formacyjne¬go w sektorze publicznym na przykładzie Rządu Wysp Alandzkich

15. Promocja marketingowa w intenecie w aspekcie budowania i wznacniania wizerunku marki na przykładzie marki (firm) …..

16. Rola kampanii mobilnych w komunikacji e-marketingowej na przykładzie branży.

17. SharePoint w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej.

18. Wykorzystanie e-commerce w celu strategicznego rozwoju dla nowego przedsiębiorstwa na polskim rynku żywności dla alergików.

19. Wykorzystanie e-learningu jako efektywnego narzędzia do podnoszenia kwalifikacji w przedsiębiorstwie

20. Wykorzystanie marketingu do budowania przewagi konkurencyjnej na przykładzie platformy „cyfrowy polsat”

21. Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwach międzynarodowych jako metoda poprawy efektywności procesów biznesowych.

22. Zastosowanie implementacji systemów klasy CRM do budowy sprawnej organizacji na przykładzie firmy …………. ..

23. Zwinne metodologie jako narzędzia zwiększania efektywności projektów informatycznych w małych i średnich przedsiębiorstwach

Uwagi:

dr Artur Kwasek

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
ul. Stokłosy 3
02-787 Warszawa
tel: +48 22 45 72 300 https://vistula.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-1 (2023-09-06)