Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing [MNB4NP13MN-L18] Semestr letni 2017/2018
Wykład, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Marketing [MNB4NP13MN-L18]
Zajęcia: Semestr letni 2017/2018 [2018L] (zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 72
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Prowadzący: Roman Fulneczek
Literatura:

. Czubała A., Podstawy marketingu wyd. PWE, 2012

2. Białon L. Red., marketing problemy podstawowe wyd. WSM 2011

3. Drucker P. F., Myśli przewodnie Druckera, wyd. MT Biznes, Warszawa 2002,

4. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, wyd. FELBERG SJA, Warszawa 1999,

5. Nowotarska-Romaniak B., Działalność promocyjna firm ubezpieczeniowych, Marketing i rynek 10/2004,

6. Nowotarska-Romaniak B., Marketing usług ubezpieczeniowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996,

7. Payne A., Marketing usług, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997

1. Kotler Ph., Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki, wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999,

2. Mazurek-Łopacinska K., Relacje z klientem podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem w: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce, AE w Krakowie, Kraków 1999,

3. Prymon M., Marketingowe zarządzanie firmą, wyd. Edukator, Częstochowa 2004,

4. Red. Pindakiewicz J., Podstawy marketingu, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 1998,

5. Red. Sosnowska A., Zarządzanie nowym produktem, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2000,

6. Sztucki T., Marketing. Sposób myślenia, system działania, wyd. Placet, Warszawa 1994,

7. Urbaniak M., Olczak A., Rola marketingu partnerskiego w kształtowaniu wizerunku firmy, http://www.epr.pl,

8. Woźniczka J., Estetyka marketingowa - nowa jakość w zarządzaniu wizerunkiem organizacji, w: Teoria i praktyka marketingu - materiały na konferencje naukowa zorganizowana przez Instytut Marketingu AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, wyd. AE, Wrocław 2000

Materiały pomocnicze udostępnione przez wykładowcę

Zakres tematów:

Poznanie zagadnień związanych z segmentacją rynków, problematyką produktu, cen i strategii cenowych, dystrybucją i logistyką, promocją i komunikacją z rynkiem, strategią sprzedaży i komunikacją z klientem. Przedstawienie specyfiki działał public relations, kreowania wizerunku organizacji oraz doboru o szkolenia personelu, także pod względem komunikacji wewnętrznej i komunikacji z otoczeniem.

Metody dydaktyczne:

prezentacje, case study

Metody i kryteria oceniania:

egzamin

Uwagi:

MN-B4NP/1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
ul. Stokłosy 3
02-787 Warszawa
tel: +48 22 45 72 300 https://vistula.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-1 (2023-09-06)