Trendy w gastronomii - SPEC: Menedżer Gastronomii [TRB6SP15TR-L20]
Semestr letni 2020/2021
Wykład,
grupa nr 3
Przedmiot: | Trendy w gastronomii - SPEC: Menedżer Gastronomii [TRB6SP15TR-L20] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [2021L]
(zakończony)
Wykład [W], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 23 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Agnieszka Koper | ||||||||||||||||||
Literatura: |
„Podstawy gastronomii” M.Milewska, A.Praczko, A.Stasiak Rynek gastronomiczny w Polsce- HoReca Raport 2019, 2020 UNWTO The Future of Work and Skills Development in Tourism Report Gastronomy Tourism in Italy Report 2020 State of the Food Travel Industry Report 2020 UNWTO 2021- Global-Marketing-Trends 2021 Trends Report Baum + Whiteman |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Wiadomości wprowadzające. Podstawowe pojęcia z gastronomii. 2. Innowacje, kierunki zmian i rozwoju na rynku usług gastronomicznych. 3. Koronawirus i jego wpływ na sytuacje w gastronomii. 4. Trendy w organizacji rynku usług gastronomicznych w Polsce i na świecie. 5. Konkurencyjność w branży gastronomicznej a nowe trendy. Pozycjonowanie zakładu gastronomicznego wobec konkurencji. 6. Trendy żywnościowe. Etyka w produkcji żywności. 7. Strategie rozwoju lokali gastronomicznych wobec rosnących oczekiwań klientów. 8. Nowe technologie a promocja gastronomii. 9. Światowe trendy gastronomiczne i ich wpływ na rozwój regionalnej i lokalnej turystyki w Polsce. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z wiedzą dotyczącą najnowszych trendów w gastronomii oraz istoty usług gastronomicznych. Moduł ma na celu ułatwienie zdobycia umiejętności i kompetencji społecznych które umożliwią studentowi efektywne funkcjonowanie w branży gastronomicznej. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin ma na celu sprawdzenie podstawowej wiedzy studenta. Warunki zaliczenia: ocena pozytywna uzyskana na podstawie końcowego testu pisemnego, przygotowania projektu, aktywności i uczestnictwa podczas zajęć dydaktycznych. Ocena końcowa na podstawie: 30% - uczestnictwo i obecność; 20% - zaliczenie końcowego testu; 20% - zadania klasowe; 30% - projekt końcowy. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
TR-B6SP/TMG/3 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.