Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

English II [CIM2SE-SJO-A] Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 2001

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: English II [CIM2SE-SJO-A]
Zajęcia: Semestr letni 2020/2021 [2021L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2001 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 14:40 - 16:35
sala Teams/Platon(online)
Vistula University jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 4
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2
Prowadzący: Ewa Sawicka
Literatura: (tylko po angielsku)

Business Partner C1; Iwonna Dubicka, et al.; Person Press; Pearson Education

teacher's own materials - internet articles, quizzes, videos (TEDx talks)

Materials assigned by the tutor

Zakres tematów: (tylko po angielsku)

1. Disruptors in business (2,5h)

Video: Game changers

Vocabulary: Disruptors and disruption; Collocations

Project: products we rely on

2. Disruptive innovation (2,5 h)

Reading: On the difficulty of defining disruption

Grammar: Hypothesising

Speaking and writing: Discussing and writing about the next big disruptor

3. Communication skills: Finding solutions (2,5 h)

Preparation: Finding ways to increase the magazine’s revenue

Video: Finding solutions

Roleplay: Brainstorming

4. Business skills: Reporting and planning (2,5 h)

Listening: Meeting about change management

Useful language: Expressions for discussing change

Task: Interviewing for a change management consultancy role

5. Writing: Supply chain choices (2,5 h)

Grammar: Emphasis using inversion and fronting

Task: Write a report

Review

6. Mid-course test

Marketing strategies (2,5 h)

Video: The psychology of shopping

Vocabulary: Influencing customer behaviour

Project: Planning a marketing campaign

7. Persuasion

Reading: Advice for time pressed executives (2,5 h)

Grammar: Participle clauses

Speaking: Priorities in financial decision making

8. Communication skills: Presenting research data (2,5 h)

Roleplay: A presentation

Video: Presenting research data

Functional language: Responding to challenging feedback

9. Business skills: Building relationships on trust (2,5 h)

Listening: Establishing a plan to diagnose problems among senior management

Useful language: Expressions for trust building

Task: Using trust-building strategies to negotiate a good deal

10. Writing: Advertising copy (2,5 h)

Model text: Advertising copy – introducing the Slanket

Useful language: Language in advertising

11. Performance review summary (2,5 h)

Grammar: Groups of adjectives and gradable adjectives

Task: Write advertising copy for microvawe slippers

Review

12. Final test (2,5 h)

Metody dydaktyczne: (tylko po angielsku)

W1 The student knows and understands business vocabulary and expressions related to the field of international relations. Has elementary knowledge necessary to write texts - especially formulating research hypotheses, methods of proving them, using various source materials, correct analysis and inference; knows the legal rules of using someone else's works Taking notes. Grammar-lexical exercises. Tests P65 – WG

SKILLS

U1 The student has the ability to present their own and others' views on socio-economic phenomena falling within the sphere of international relations interests (has the ability to communicate with the environment, also in a multicultural environment) Active participation in class. Discussions. Giving opinions IR-K6 – U05

U2

The student can plan and organise work – individually, and in a team.

The student has language skills (oral and written) in the field of international relations - in accordance with the requirements specified for the B1 + level of the European System for the Description of Language Education; can communicate in a foreign language with the environment Projects and groupwork IR-K6 – U06

SOCIAL COMPETENCES

K1 The student is ready to critically evaluate and use his/her knowledge; appreciates the importance of knowledge in solving cognitive and practical problems. Self-study

IR-K6 – K01

K2 The student is ready to lead the team, inspire actions, and take responsibility for the actions taken. Understands the need to communicate in an environment (also intercultural), especially related to running a business. Team work, taking different roles IR-K6 – K04

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Elearning platform completed: 25%

Elearning platform correct: 25%

Partial tests 25%

Final Test: 25%

Uwagi:

a2001

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
ul. Stokłosy 3
02-787 Warszawa
tel: +48 22 45 72 300 https://vistula.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-1 (2023-09-06)