Marketing Strategies in Hospitality; SPEC.: Hospitality Management [TRM2SE14TR]
Semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Marketing Strategies in Hospitality; SPEC.: Hospitality Management [TRM2SE14TR] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/2022 [2021Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Elżbieta Wąsowicz-Zaborek | ||||||||||||||||||
Uwagi: |
TR-M2SE/1 (Hospitality Management); TR-M3SE/2 (Hospitality Management ) |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.