Język angielski I [ABB1SP-SJO-A]
Semestr zimowy 2024/2025
Ćwiczenia,
grupa nr 129
Przedmiot: | Język angielski I [ABB1SP-SJO-A] | ||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z]
(w trakcie)
Ćwiczenia [C], grupa nr 129 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 6 | ||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzamin/zaliczenie na ocenę/zal w skali zal-std2 | ||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Irina Iwanowa-Micewicz | ||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podstawowa Business Partner B1+; Iwonna Dubicka, et al.; Person Press; Pearson Education Literatura uzupełniająca Insider’s Guide to Academic Writing; Miller-Cochran, et al.; St. Martin’s Press |
||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
UNIT 1 ORGANISATION Vocabulary: Roles and responsibilities; Grammar: Future forms: present simple, present continuous, going to; Present simple and present continuous Video: A news organisation; Managing first meetings; Business skills: Small talk in first meetings Listening: Two companies profile – flat and tall organisations Communication skills: Managing first meetings; Functional language: Greetings, introduction, goodbyes Task: Meet a visitor and manage small talk in first meeting Writing: Emails – organisation information UNIT 2 BRANDS Vocabulary: Marketing and brands Grammar: connectors to link, add, and contrast ideas; Verbs -ing vs. infinitive Video: A luxury brand; Teamwork Business skills: Making a presentation Listening: Different ways to open an presentation Communication skills: Supporting teamwork Functional language: Signposting in presentations Task: Prepare and give a presentation Writing: Formal letters and semi-formal emails UNIT 3 JOB-HUNTING Vocabulary: Getting a job Grammar: Indirect questions; Past simple and present perfect Video: Applying for an internship; Demonstrating active listening Business skills: Interviews Listening: Interview questions and answers; Two job interviews Communication skills: Listening actively Functional language: Active listening Task: Create a job and interview for it Writing: Covering letters |
||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Komunikacyjne podejście (Communicative Language Teaching - CLT): role-play, praca w grupach Podejście oparte na zadaniach (Task-Based Learning): rozwiązywanie problemów, projekty Podejście interaktywne: symulacje Metoda refleksji: feedback (regularne informacje zwrotne od nauczyciela lub współuczestników kursu) |
||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Praca na zajęciach: 25% Testy cząstkowe: 25% Test końcowy: 50% |
||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
a129 (B1+/B2) |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.