![]() |
Wykładowca w jednostce Akademia Finansów i Biznesu Vistula
|

mgr
Grzegorz Proniewski
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Konsultacje w semestrze letnim 2025: środy, godzina 19:00-20:00
Link do serwera Discord: https://discord.com/invite/4gGRTFH4su
Pytania można zadawać o każdej porze. Proszę o korzystanie z dostępnych na serwerze kanałów tekstowych, które są przypisane oddzielnie do każdego przedmiotu.
Zainteresowania
Historia animacji
Modelowanie, animacja 2D/3D
Projektowanie i optymalizacja postaci dla potrzeb gier komputerowych i silnika renderującego Unreal Engine.
Zbrush i Blender jako uniwersalne narzędzia do rzeźbienia 3D
Komunikacja wizualna za pomocą programów Adobe
Teksturowanie obiektów 3D za pomocą Adobe Substance Painter, Substance Designer.
Narzędzia do mapowania UV i retopologii.
Koordynowane przedmioty
2021Z - Podstawy animacji GRB1SP001GR
2022L - Animacja -1 GRB2SP002GR
2022Z - Animacja 2 GRB3SP011GR
2022Z - Podstawy animacji GRB1SP001GR
2022Z - Projektowanie w ruchu GRB5SP016GR
2023L - Animacja -1 GRB2SP002GR
2023Z - Metodyka projektowania gier komputerowych; SPEC.: Inżynieria tworzenia gier komputerowych CII5SP009CI
2023Z - PDW I: Wprowadzenie do gier komputerowych CII3NP04-PDW
2023Z - PDW I: Wprowadzenie do gier komputerowych CII3SP23-PDW
2023Z - Podstawy animacji GRB1SP001GR
2024L - Animacja -1 GRB2SP002GR
2024L - Animacja 1 GRB2NP007GR
2024L - PDW I: Wprowadzenie do gier komputerowych CII3SP23-PDW
2024Z - PDW I: Wprowadzenie do gier komputerowych CII3SP23-PDW
2024Z - Projektowanie w ruchu GRB5SP016GR
2025L - Animacja -1 GRB2SP002GR
Prowadzone przedmioty
2021Z - Podstawy animacji GRB1SP001GR:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3)
2022L - Animacja -1 GRB2SP002GR:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2), Laboratorium (grupa 3)
2022Z - Podstawy animacji GRB1SP001GR:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3), Konwersatorium (grupa 4)
2022Z - Projektowanie w ruchu GRB5SP016GR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2023L - Animacja -1 GRB2SP002GR:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2), Laboratorium (grupa 3), Laboratorium (grupa 4), Laboratorium (grupa 5)
2023L - Pracownia dyplomowa GRB6SP002GR:
Ćwiczenia (grupa 54), Ćwiczenia (grupa 55), Ćwiczenia (grupa 56)
2023Z - Metodyka projektowania gier komputerowych; SPEC.: Inżynieria tworzenia gier komputerowych CII5SP009CI:
Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Z - PDW I: Wprowadzenie do gier komputerowych CII3SP23-PDW:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2), Laboratorium (grupa 3)
2023Z - Podstawy animacji GRB1SP001GR:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3), Konwersatorium (grupa 4), Konwersatorium (grupa 5), Konwersatorium (grupa 6)
2023Z - Projektowanie w ruchu GRB5SP016GR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024L - Animacja -1 GRB2SP002GR:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2), Laboratorium (grupa 3), Laboratorium (grupa 4), Laboratorium (grupa 5), Laboratorium (grupa 6)
2024L - PDW I: Wprowadzenie do gier komputerowych CII3SP23-PDW:
Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024L - Pracownia dyplomowa GRB6SP002GR:
Ćwiczenia (grupa 57730), Ćwiczenia (grupa 57770), Ćwiczenia (grupa 58588), Ćwiczenia (grupa 58631)
2024Z - PDW I: Wprowadzenie do gier komputerowych CII3SP23-PDW:
Laboratorium (grupa 7), Laboratorium (grupa 8), Laboratorium (grupa 9), Wykład (grupa 1)
2024Z - Projektowanie w ruchu GRB5SP016GR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2025L - Animacja -1 GRB2SP002GR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)