Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podstawy rachunkowości i finansów

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: DIB5NP20FA-Z17
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Podstawy rachunkowości i finansów
Jednostka: Kierunek-Dietetyka
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Wiedza: Poznanie w teorii oraz na praktycznych przykładach metod analizy konsumenckiej oraz warunków przeprowadzania ocen

Umiejętności: Umiejętność przeprowadzania testów konsumenckich (przygotowywanie próbek oraz ankiet)

Kompetencje: W zakresie przeprowadzania testów konsumenckich

Pełny opis:

Wiedza: Poznanie w teorii oraz na praktycznych przykładach metod analizy konsumenckiej oraz warunków przeprowadzania ocen

Umiejętności: Umiejętność przeprowadzania testów konsumenckich (przygotowywanie próbek oraz ankiet)

Kompetencje: W zakresie przeprowadzania testów konsumenckich

Literatura:

Baryłko-Pikielna N., Matuszewska I. (2009): Sensoryczne badania żywności. Podstawy, metody, zastosowania. Wydawnictwo naukowe PTTŻ, KrakówGawęcka J., Jędryka T. (2001): Analiza sensoryczna wybrane metody i przykłady zastosował. Wydawnictwo AE, PoznałInternet

Efekty uczenia się:

Student określa warunki przeprowadzania analiz sensorycznychCharakteryzuje rodzaje metod analizy sensorycznej (charakterystyka i zastosowanieZna zasady metod wykorzystywanych w ocenie konsumenckiejUmiejętność przygotowywania próbek do ocenyUmiejętność przygotowywania ankiet do oceny konsumenckiej Umiejętność wyciągania wniosków z wyników otrzymanych na podstawie ankietKompetencje pracy w grupieBranie odpowiedzialności za własne działania

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na podstawie sprawozdał (75%) lub prezentacji (25%).

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
ul. Stokłosy 3
02-787 Warszawa
tel: +48 22 45 72 300 https://vistula.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-3 (2025-05-12)