Marketing w mediach
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | IRB2SP05JO |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing w mediach |
Jednostka: | Akademia Finansów i Biznesu Vistula |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Celem zaj?? jest: .zapoznanie z teori? i praktyk? ekonometrii .zapoznanie z celami i uwarunkowaniami oraz podstawowymi technikami i metodami modelowania ekonometrycznego r |
Pełny opis: |
Celem zaj?? jest: .zapoznanie z teori? i praktyk? ekonometrii .zapoznanie z celami i uwarunkowaniami oraz podstawowymi technikami i metodami modelowania ekonometrycznego r |
Literatura: |
1. Pawe? Bo?yk Mi?dzynarodowe stosunki ekonomiczne 1. Paul A.Samuelson William D.Nordhaus Ekonomia wyd.Rebis Pozna? 2014 [rozdzia?y: 2 10 17 18 19 27 28] 2. John Ravenhill (red.) Globalna ekonomia politycznaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiello?skiego 201Slajdy wszystkich wyk?ad |
Efekty uczenia się: |
Nabycie przez studentNa podstawie pozyskanej wiedzy teoretycznej i informacji praktycznych studenci poprawi? sw? zdolno?? formu?owania w?asnych opinii na temat procesS?uchacze poprawi? swoje zdolno?ci interdyscyplinarnego podej?cia do podejmowanej przez siebie dzia?alno?ci (spo?ecznej politycznej I gospodarczej).Studenci winni podnie?? sw? zdolno?? do jasnego komunikowania (pisemnie i ustnie) swych pogl?d |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.