Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Marketing w mediach

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: IRB2SP05JO Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing w mediach
Jednostka: Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Celem zaj?? jest:

.zapoznanie z teori? i praktyk? ekonometrii

.zapoznanie z celami i uwarunkowaniami oraz podstawowymi technikami i metodami modelowania ekonometrycznego r

Pełny opis:

Celem zaj?? jest:

.zapoznanie z teori? i praktyk? ekonometrii

.zapoznanie z celami i uwarunkowaniami oraz podstawowymi technikami i metodami modelowania ekonometrycznego r

Literatura:

1. Pawe? Bo?yk Mi?dzynarodowe stosunki ekonomiczne 1. Paul A.Samuelson William D.Nordhaus Ekonomia wyd.Rebis Pozna? 2014 [rozdzia?y: 2 10 17 18 19 27 28]

2. John Ravenhill (red.) Globalna ekonomia politycznaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiello?skiego 201Slajdy wszystkich wyk?ad

Efekty uczenia się:

Nabycie przez studentNa podstawie pozyskanej wiedzy teoretycznej i informacji praktycznych studenci poprawi? sw? zdolno?? formu?owania w?asnych opinii na temat procesS?uchacze poprawi? swoje zdolno?ci interdyscyplinarnego podej?cia do podejmowanej przez siebie dzia?alno?ci (spo?ecznej politycznej I gospodarczej).Studenci winni podnie?? sw? zdolno?? do jasnego komunikowania (pisemnie i ustnie) swych pogl?d

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2015/2016" (zakończony)

Okres: 2016-02-16 - 2016-07-15
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Juliusz Maliszewski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.