Akademia Finansów i Biznesu Vistula - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w mediach

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: IRB2SP05JO
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing w mediach
Jednostka: Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Skrócony opis:

Celem zaj?? jest:

.zapoznanie z teori? i praktyk? ekonometrii

.zapoznanie z celami i uwarunkowaniami oraz podstawowymi technikami i metodami modelowania ekonometrycznego r

Pełny opis:

Celem zaj?? jest:

.zapoznanie z teori? i praktyk? ekonometrii

.zapoznanie z celami i uwarunkowaniami oraz podstawowymi technikami i metodami modelowania ekonometrycznego r

Literatura:

1. Pawe? Bo?yk Mi?dzynarodowe stosunki ekonomiczne 1. Paul A.Samuelson William D.Nordhaus Ekonomia wyd.Rebis Pozna? 2014 [rozdzia?y: 2 10 17 18 19 27 28]

2. John Ravenhill (red.) Globalna ekonomia politycznaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiello?skiego 201Slajdy wszystkich wyk?ad

Efekty uczenia się:

Nabycie przez studentNa podstawie pozyskanej wiedzy teoretycznej i informacji praktycznych studenci poprawi? sw? zdolno?? formu?owania w?asnych opinii na temat procesS?uchacze poprawi? swoje zdolno?ci interdyscyplinarnego podej?cia do podejmowanej przez siebie dzia?alno?ci (spo?ecznej politycznej I gospodarczej).Studenci winni podnie?? sw? zdolno?? do jasnego komunikowania (pisemnie i ustnie) swych pogl?d

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Finansów i Biznesu Vistula.
ul. Stokłosy 3
02-787 Warszawa
tel: +48 22 45 72 300 https://vistula.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-3 (2025-05-12)